Nejnovější komentáře

Autor: Klára Kušková28.03. 09:04
Autor: Karin Slunečková27.01. 21:06
Autor: Petr Černocký22.01. 13:13

BB - najdi si svou akci...

<Duben '24>
poútstčtsone
 1 2 3 4 5 6 7
 8 91011121314
15161718192021
22232425262728
2930
     závod      promítání      koncert      přednáška      ostatní      párty      dětská akce      víc akcí

Boulder s.r.o

praha

14.06.2017 23:18

Přelezy týdne 23 a 24

Čechoslouvak klajmbing mix za poslední dva týdny. Kotle! Peklo by z vás mělo radost, protože se voda vaří ve všech koutech tý naší dřív spojený matičky. Pouze pár přelezů je mimo "naše" území. Jedno z dalších dvoučísel. Nám se blíží obr akce na Letné a přípravy vrcholí. Dorazíte?

Adam Ondra Když Je V Pekle Neděle 8B, Blatant 8B, Nebe Peklo Direct 8A+/8B Holštejn
"Krasojízda: Pár tréninků proběhlo na Holštejně, napadlo mně pár nových bouldrů - třeba Blatant 8B, což je taková nelezetilně vypadající věc vedle Němé barikády, ale s kolenem to jde. Pak byl velmi blízko projekt Kráter, což je spojka z Blatanta do Kry. Jasný 8C. Pak jsem vymyslel pohybově zajímavý problém v jeskyni Když v pekle neděle byla 8B. No a nějaký tréninkový spojení, jako třeba Francouzské Umami 9a a Francouzský samuraj 9a+. Nic světobornýho, ale Lidomorna žije, a to je důležité. Vše suchý, namaglajzovaný a všichni motivovaní."

Adam Ondra

Martin Stráník Kouzlo Panoramixe 8B Sloup
"Jo ve Sloupskej jeskyni je v létě dobře, bouldrovka po chytech a mírné klima. Povedlo se pěkné silové prodloužení Panoramixe za asi tvrdších 8B."

Blog Martina ZDE

Martin Stráník

Štefan Bednár Posolstvo z podsvetia 8A+/8B Turniská, Kilián 8A Holštejn
"Jooo tak nieco sa mi podarilo vyliezt po dlhsom case :). Vyuzil som efekt z vyjazdu do Talianska a Svajcu. Kde som skusal projekty ale chybalo kus oddychu. Efekt prisiel prave po kvalitnom oddychu doma este som dal nejaku aktivacku a podarilo sa mi preliezt projekt na Turniskach. Posolstvo z podsvetia :). Je to celkom silova bombovacka hlavne co sa tyka vyvinutia statickej sily  jednotlivych krokoch. V krokoch sa neda vobec uvolnit vsetko ide v brutalnom vypati neda sa pomaly ani nadychnut. Vyuzil som superkompenzacne efkety dal do toho max a podarilo sa mi to poslat :). Teraz som uz v Brne dokoncujem skolu a popritom odbehavam trenovat do Krasu. Miestne bouldre su velmi specificke a da sa na nich vyrazne zosilniet ..."

Lukáš Skála Kosmodrom 8A+ Hohnstein, Nežer Tu Botu 8A Bába a Dědek
"Dva týdny na zpět jsem byl s bráchou v Sasku, všude pršelo a tak jsme zamířili pod strop. Mě se povedla varianta boulderu Kosmodrom za 8A+, pouze za obliny, bez dvouprstové dírky. Teď v sobotu jsem se domluvil na Petráč s vojínem Magnusem. Celej den byl pecka, docela dost jsme se vyházeli. Magnus sesekal dva 8A bouldry a Nežer tu botu 8A jsme dali oba. Začátek pro skrčky mi seděl a tak mi přišel nejtěžší 6C+ dolez :D pak přidali jsme ještě pár sedmiček.. Pohodovou neděli jsem si užil v Tisé na laně :)"

Štěpán Stráník Tragický Sauce 8A+ Sloup
"Dalsi pekna propojka, tedka je zacatek o fous lehci nez byval. Zkusil jsem kroky a na prvni pokus to nastesti vyslo,  diky brachovi za zprogramovani Matovyho Sauce, tim tyto propojky konci a bez dobryho programu je to tezke."

Štěpán Stráník

Denis Pail 4x 8A Moravský Kras
Na FB: "Další výjezd do Moravského krasu je za mnou a sním plno přelezů :) I když jsem měl v plánu projekty na laně, nějak se to zvrhlo a já podlehl boulderingu :D :D :D Domů jsem si odvezl 4x 8A, 1x 7C+ a 1x 7B+ :) Na Panoramixe se můžete podívat zde :)"

Denis Pail

Jan Novák Ladné Boky 8A, Nežer Tu Botu 8A, Bábinka 8A Bába a Dědek
Nelapen

Richard Budinsky Tragikomix 8A Sloup

Vladimír Střílek Tragikomix 8A, Palmala 8A  Sloup
"Klasika PALMALA 8A a TRAGIKOMIX 8A ve sloup. Info snad není ani třeba teď to tam leze kazdej :)."

Vladimír Střílek

Jan Mlejnek Mireček 8A, Vítězná Zmije Xb Labák
"Inu oprášil sem lano a sedák a začalo se jezdit lizt. Paráda! To lze i je boží;) labak pevnej, velkej....čirá radost.:) Minuly týden výjezd na dva dny v týdnu s legendou Zdendou ( parťák jak se patří - silnější bojovník) jedu ráno se ženou ta bere brusle a jede do Německa ...mám 2 Hodky času tak běžím na kopec se rozlizt na bouldry. Mel sem tam ještě rest Mireček 8A. Ten padá 4 pokusem a z rozlezu se stává skoro dolez :D sebrali to víc kůže než sem čekal. Pak volá Zdenda a scházíme se v Mordoru. A hurá do už prolezeny Vítězný zmije Xb. ( Vítězný oblouk + černá zmije) lezu rp a najednou sem v hraně zmije... Tu sem lezl tak 3 roky zpět. Takže lehká panika že si nic nepamatují. Ale naštěstí se to povedlo;)
Pak hrana hned vedle od Němců Escapade ( nejdříve XIa- pak Dzagli nahodil Xb) ale jak sme se Zdendou a Ondrou shodli ...  Xc jak z praku. Asi stejna obtížnost jako vedle hardcore.  Zdenda v pátek posílá a já bohužel padám 3x po bouldru.... Ale včera sem si proto přijel a posílám z 2 pokusu;) a hned sme rozprojektovali další hranu.....a to sem zvedavej! ;)"

Jan Mlejnek

Iva Vejmolová Kašpárkův Hrobeček Soft 8a+ Holštejn
"Nojo konecne po zkouskovem, tak je cas na skaly :). Tak neco k Softovi. Poprve jsem ho myslim zkousela dva dny v srpnu 2015 to jsem ho velmi tezce zkrokovala, v cervnu 2016 jsem v nem byla taky myslim dva dny, to uz bylo lepsi, ale na prelez to rozhodne nebylo a nakonec to za me vyresil pasovy opar. No a letos jsem do nej nabehla po zkouskovem a nastesti uz jsem na nej byla dostatecne silna. Kazdopadne je to sekacka a tim padem povinne dlouhe kroky, takze s mymi 157cm to byla drina a pocitove mi to prislo stejne tezke jako Gorily ve Spanu :). Takze brana na Lidomorne prolomena a lepsi projekty cekaji :)."

Iva Vejmolová, foto: Vojta Vrzba

Miška Izakovičová Horských strelcov 8a+ Alternatívna Stena
"Dolomity, Tre Cime -  Gelbe Mauer 7a+ (niekde píšu aj 7b) OS - celú cestu som ťahala
Massif du Mont Blanc - Envers des Aiguilles - Au nom de la rose 7a+ PP - ťahala som polovicu cesty vrátane oboch najťažších dĺžok, ktoré som musela raz zopakovať, ostatné dĺžky na OS
Cadarese - Mustang 8a - jednodĺžková prstová špára, vyliezla som ju aj so zakladaním istení
Massif du Mont Blanc - Midi - Super Dupont 7b OS - ťahala som všetky dĺžky nad 6b.
viac o týchto prelezoch sa dá dočítať na mojom blogu"

Miška Izakovičová

Katka Čižmárová Babie leto 8a Turniská
"Keďže som od minulej sezóny neliezla poriadne na skalách a nedostala som sa ani v zime na žiaden trip kvôli školským povinnostiam, rozliezanie a hlavne vytrvalost na skaly je na začiatku stále kameň úrazu. No dosť času som strávila na bouldrovke a navštevovala som aspoň preteky. Práve preto som šla skúsiť cestu Babie leto (8a) - krátka, úderná bouldrovica, asi 11 krokov za sebou priamo v takmer streche, taká "povinná jazda". Celá obtiažnosť je nahromadená do miesta, kedy človek nalezie do strechy až do chvíle, kedy z nej nevyjde. Z výlezu sa ešte celkom padá z nepríjemných dierok. No našla som si knowhow s prehodením nôh doprava a bolo to v pohode. Po striešku je to ľahké, no je tam iba jedno istenie od zeme, tak treba dávať bacha :) Veľmi mi pomohla rada od Iva V. so založením špičky, čo uľahčilo dve ďosť ťažké kroky v bouldri. Minulý rok som v ceste bola asi dvakrát....teraz som si to obzrela, vyčistila a hneď prvým pokusom som to preliezla. Vedela som, že sa musím rozbehnúť skôr niečim kratším a bouldrovým :) Podľa mňa je cesta ľahšia (niektorí sa zhodujú na 7c+), no treba mať bouldrovú silu."

Katka Čižmárová Foto: Rasťo Šimko

Štěpán Volf Bu Bu Bu 8b/8b+ Sloup
"Bukák, je sice sekaná ale za to pěkná cesta. První část jsou dlouhé kroky po madlech ve stropě a je to teda tady pěkně hnusné. Ne že by to bylo těžký ale skála zabahněná, špinavá a kroky taky nic moc. Jak se ale překulíš za hranu, teprve cesta pořádně začne. Kroky jsou hezčí, skála zkrásní, no prostě najednou úplně jiná cesta. Nejtěžší je to nahoře u poslední presky ve výlezu přes hranu. Vyřešil jsem to nakonec celkem snadno s pravou patou a opřeným kolenem. Doporučuju!! Až na ten strop, moc hezký lezení :). Po přelezu jsem měl náladu ještě na nějaké bouldříky tak jsme si pořádně zalezli. Denis rubal 8Ačka jedno za druhým :) Mě se se zbylou silou taky povedlo pár 7C+."

Štěpán Volf

Peter Cáder Al Káida 8b Jelenec
Nelapen

Richard Gelle Ultra boy 8b Vernár
"To nestojí za reč. Je to len tréningová kombinácia. Málo mení na pôvodnej verzii. Trochu predĺži a jemnulinko sťaží. Zapísal som to len aby sa vedelo, že to už niekoho napadlo liezť takto..."

Richard Gelle, foto: Martin Viazanko

Zdenek Lank Escapade Xc, Vítězná Zmije Xb Labák
"Lezení je pořád zábava a Escapáda je parádní silovka a určitě si zaslouží hvězdičku v průvodci."

Zdenek Lank

Matěj Svojtka Citová investice Xc, Tisá
"Konečně zase lezu! Včera se podařilo pokosit poslední zkoušku, decentně to zapít a dneska následoval odpolední výpad do Tisý. Teploty sice nic moc, ale ve skalách pěkně fičelo, takže takhle vytrvalostnější kráska neunikla. Ty cesty na věže jsou stejně nejlepší..."

Matěj Svojtka, foto Danny Menšík

Tádydádydááá...A to je vše přátelé.
O blížící se Letné už víte, že jo? Dorazíte? Měli byste. Rozhodně jste vítaní a my na tom makáme jako šroubovice šroubovaté.
Podpořte akcičku, která si chce vydobít své místo na zemi.
Mějte se a držte se
Oliváč

Přidat komentář
Autor:  Pro vložení komentáře je nutné být přihlášen